Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Biddy - 3 juli 2008 23:53


Vissa saker i mitt liv har jag svårt att förklara. Jag är inte religiös (men jag tror faktiskt på Gud) - men det jag tror lite mer på är väl att det är liiite mer mellan himmel och jord än det som går att "ta på". Eller ibland tror jag på det.


Som när min morfar skulle komma på besök. Alltid - några minuter innan han dök upp - så hördes det som det gick i dörren. På norska kallas det att han hade en "vardögger" - en som gick före.


Och min faster - som jag kan tänka på rätt sällan - och sen kan du ge dig på att hon ringer inom ett par dagar. Det är INGEN annan släktning som gör det - inte ens syrran.


Och sen en kille som drev ett gym jag tränade på i Norge för en massa år sen (eller i går menar jag såklart). Han var massör oxå - och han hade en väldig energi - som kändes som små vibrationer. Mysko som fan.


Och sen här i måndags. Det var dags för första massagen på nya jobbet - en dam i ca 57-års ålder eller nåt. Väldigt duktig. Och absolut lite åt healing-hållet. Jag kände energin. Inget bullshit nu faktiskt. Jag bara flöt iväg på avslappningsvågor som heter duga. Vi fick en enorm kontakt - en sån människa man vill krama på en gång. Så då gjorde jag det som tack för massagen. En helt underbar skön dam!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards