Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Biddy - 10 juli 2008 22:52


...jag tyckte jag var smart i dag. Tog med PCn hem UTAN laddningssladd. Så nu är min tid ute om ca 18%, och i och med att jag är livrädd att nåt ska hända med lilla PCn slutar jag nu INNAN det blir mindre procent än så.


Nattinatt!!

Av Biddy - 10 juli 2008 22:25


Efter jobbet - stallet. Kom hem vid 2130. På med datorn. Fram med middagen (som bestod av 1 Leffe och ett paket Strandamör + 2 mackor).


In på FB och kolla läget. Det är snart snart bara några dagar till jag ska träffa en norsk kille som jag har haft kontakt med på FB. Verkar väldigt trevlig. Han är med sina 3 (!!) barn bl a i Skara och sen till Eskilstuna och ska där kolla på speedway. Norrmannen Rune Holta ska köra så i morrn måste jag kolla vad det är för race.


Jag har fått ett antal "Yes" på are you interested? Väldigt upplyftande. Fast 1 bor i Scotland, några (gamlingar!!) i USA, nån i Dubai (kanske han är störtrik???) Så det var inte så upplyftande ändå...


In på Singelty och kolla läget. Några nya besökare. Var inne på lite profiler och tittade. Tror kanske inte jag ska skämmas så fruktansvärt över att ta kontakt med killar som kanske är ett år eller tre yngre....några av tjejerna (kvinnorna?) som har skrivit i killars gästböcker är BETYDLIGT äldre än bara två tre år äldre än killarna....och de är MÅNGA som gör det.


Sen in på Q500. Inget nytt.


Och nu - lite blogg. Och just nu måste jag göra en macka till för jag är fortfarande hungrig...

Av Biddy - 10 juli 2008 22:20


Först: gårdagen = ja vad gjorde jag med honoom i går?? Jovisstjo - arbete för hand med långa tyglar. Jag lånade Pernillas gramantyglar (men hon var inte där så jag måste fråga i efterhand....). Duktig pålle. Jag var rätt tuff mot honom. Men han jobbade bra!! Ett tag provade jag att gå helt bakom (=nästan i rumpan på han) men det tyckte han var mkt konstigt. Men det är bra koll om han verkligen går framåt.


Sen idag; ridhuset 40 minuter. Superbra. Mkt go!! (Min lata häst...??) Och fin känsla. Fina övergångar - fin i galoppen - fin i sjänkelvikningarna.


På söndag blir det spännande!! Då kommer Anneli ut och ska provrida - en vuxen hoppryttare - som jag verkligen hoppas ska fungera med pålle - för då får jag mina 2 dagars avlastning per vecka!


Håll alla tummar och några till.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards