Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Biddy - 11 juli 2008 22:22


..med att blogga hemma enbart är att arbetsställningen inte är den bästa. Så nu är jag trött ÖVERALLT och även i ryggen.


I övrigt då? Killfronten? Eller desperat-singel-fronten?


Fick några fina komplimanger i dag på Singelty. Det är trevligt!! Men varför ska så många hålla på med msn? Jag har inte den hjärncellen som förstår det... Om jag vill snacka vill jag höra rösten. För det säger bra mycket mer än ord och meningar som man så LÄTT kan formulera skriftlig. Och sen är jag faktiskt bränd på att lämna ut mig själv. Been there - done that...


Och sen har jag några nya matcher på FB. En som har riktigt fin-fina ögon...


I morgon är det stalltjänst på morgonen - sen hem en vända - ska ta kort på Webern min och få den såld (den är ca 10 nr för stor) - och sen även ta kort på solstolarna - de får ändå inte plats och plats vill jag ha - min nya kollega sa de har tittat efter såna så han kanske tar dem.


Nu är det nattinatt!!

Av Biddy - 11 juli 2008 22:18



Jag har säkert sagt det förr - men jag har VÄRLDENS BÄSTA HOVSLAGARE!!


Hon gillar hästen, skorna sitter, hon lägger ut ordentligt, hon är så lugn och fin med pålle - och hon klarar sig alldeles själv! Känns väldigt lyxigt faktiskt. Jag kommer aldrig släppa henne!!


Han fick lite plastic padding på sig i dag - hade en spricka på sidan på ena framhoven.


Som vanligt när det är skoning fick han vila - har liiite svårt att göra nåt samma dag han skos. Fast han hade tydligen kört världens race i hagen ändå....min lata häst??

Av Biddy - 11 juli 2008 22:01


...att blogga när det bara är varannan kväll. Jag hade verklige klarat skämma bort mig själv på gamla jobbet (med den mot slutet väldigt bristande arbetsmoralen) - det gick ju såååå snabbt att skriva av mig tankarna nästan precis när de kom. Nåt som verkligen var bäst med just bloggningen.


Nu hinner jag inte med...och har även bestämt mig för att höja ribban vad gäller professionalitet rent jobbmässigt. Vilket då såklart innebär att jag INTE bloggar på jobbet. Bara hemma. Och inte varje kväll. Och det KÄNNS inte lika bra som förr...ungefär som tankarna hinner försvinna...


Men men - i kväll är det skrivande - och nu ska jag hoppas snabbt över till kategori pålle!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards