Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Biddy - 16 juli 2008 22:09


Det blev lite ordning till slut i dag. Diskat. Städat. INTE sorterat kläder. Dammsugit. Vattnat de halvdöda växterna och bett att de ska överleva ett tag till. Tittat på ogräset men inte rört det. Lagt på plats mattan under sängen! Det du - var inte ens med på listan!! Jo - bytt sängkläder. Och tagit en öl - en Leffe. Gott.


Just nu vänter jag på att Youtube ska få laddat färdigt lilla filmen av pålle som jag tog här om dan - när han rullade sig i boxen. SÅÅÅÅ SÖÖÖÖT! Men det går trögt.


Så jag går och lägger mig i stället.


Nattinatt!

Av Biddy - 16 juli 2008 22:04


Har lite dåligt samvete för att jag är så kass på att hålla i gång träningen. Men i dag har jag gjort 20 + 20 armhävningar.


Fast det är nästan 1 vecka sen senast....


I går i stallet gjorde jag ett antal chins. Vet inte hur många - det blir i omgångar - men säg 4 med överhandsgrepp - sen 6 med underhandsgrepp - lite vila - sen några till med båda greppen. Men jag är svagare än för bara en månad sen.


Men just i kväll är jag nöjd!!

Av Biddy - 16 juli 2008 20:22


...som jag kramade har lämnat efter sig lukten av sig på mig. Fast det går liksom inte att ta riktigt fasta på den - den är lite flyktig. Men på armen finns det gott om den. Snusar där mest hela tiden.


Hoppas jag får känna den igen.


Undrar vad det är som bestämmer exakt vilka lukter som man gillar och inte gillar? Är det genetiskt?

Av Biddy - 16 juli 2008 19:43


...fruktansvärt trött. Om jag går och lägger mig nu skulle jag somna på stört. Och säkert vakna 0400 i morgon bitti därför är det INTE särskilt bra att göra det.


Jag måste

- städa

- diska

- sortera kläder

- byta sängkläder

- även helst rensa lite ogräs

- ta kort på Webern och liggstolarna (som jag skulle gjort helgen som var)


Så det är lika bra att sätta fart!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards