Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Biddy - 28 juli 2008 22:21


Måste erkänna att jag har extremt svårt att slita mig från datorn i dag. Var tvungen att kolla in Are You Interested - men orkade inte ens titta på 3 sen fick det vara nog. Så nu är det ned med naproxen & pepsid och VÄLDIGT go´ natt!!


Håll tummarna nu för att ryggen kommer ha slappnat av lite till i morgon!

Av Biddy - 28 juli 2008 22:10


Jag vågar såklart inte rida nu med ryggen. Och vridningar och dragningar gör oxå ont. Mockningen var inte rolig. Så han fick endast springa lös i ridhuset i dag - men OJ vad han sprang. Han har ju inte kommit på att bocka när jag rider än - men han kan absolut när han vill - och hade han gjort nåt liknande under ridning som han gjorde i dag hade jag flygit långt.....tur han är snäll min lilla portugis....

Av Biddy - 28 juli 2008 21:54


Ett kort mail från han på semester i dag igen. Nu kommer han vara datorlös i ett par veckor eller så framöver - men han vill ha mail.


Oj - vad han ska få mail! Och då är det kvalitet och inte kvantitet som gäller... hihi.


Har fått så många Yes i dag så jag blir snurrig. Undrar vad folk har för liv? Exv 23-åriga Mustafa från Turkiet? Vad i all sin dar kan han tänkas vilja mig? Adoption kanske? Eller nån snubbe från Colorado - som satt på ett groteskt monster av en motorcykel - med 6 rejäla pipor så det ut som ut från en groteskt stor motor - och sen ett groteskt högt chopperstyre - och hela cirkusen var målat i tema the American flag. Yeah...


Men jag har lite kommunikation med några som kan misstänkas vara helt vanliga killar....skam den som ger sig....


Singelty - halvdött. Meddelande från en icke-intressant.


Q500 - halvdött. Meddelande från en jag tror jag har fått meddelande från tidigare. Måste kolla på en gång. Snubbe på 29 från Göteborg. Som har åldersbegränsat sina tjejer till upp till 29. Men hallå?! Jag är (på insidan 22 men i passet står det) 37. Var tvungen att fråga om han hade glömt kolla åldern.


Eller så tar jag det tills vidare som en komplimang...

Av Biddy - 28 juli 2008 21:41


...trist och glatt...


Det är INTE kul med ryggen. Den är riktigt illa ibland. Fick i alla fall tag på naproxen i dag - körde på med 2 st (och 1 pepsid annars kommer nog hela jävla systemet paja). Ska ta 2 till (+ pepsid) när jag lägger mig. Som jag tror kan bli snart. Fick läkartid 1030 i morgon - hoppas jag får en vettig som kan skriva ut riktiga dunderpiller.


Det som är roligt är min kompis. Det är absolut befriande att ha hittat en som jag kan prata med om (nästan) vad som helst. Många kanske har ett antal kompisar som funkar så på lager - men det har inte jag. Mina kompisar har jag träffat antingen i jobbsammanhang eller hobbysammanhang - och inte från "vi kommunicerar jädrans bra"-sammanhang. Måste väl tacka nätet etc etc för det. Han är dock något frustrerad (i bästa välmening med mitt bästa i tankarna) när det gäller min kroppsfixering som jag har i min jakt på Mr Right. 


Men vad f... Fram till dess att jag träffar tönten Jens - med långt hår och bredare höfter än axlar - och som har endast 1 märke och färg på kallingarna - och som är 195 och väger 80 kg - och blir vansinnigt blixtkär utan att förnuftet kan säga skvatt - så låt mig då i alla fall i tanken och även imagemässigt vältra mig vällustigt med just det - fina kroppar....


Jag är rätt sugen på att ta en sväng in på pridefestivalen. Snyggaste killarna som går på denna jord finns bland bögar och transor. Tro mig - jag har träffat ett antal! Ögongodis är faktiskt aldrig fel. Tycker jag!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards