Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Biddy - 23 juli 2008 23:55


Lyrisk för jag har haft sånt utbyte av tankar i dag att det nästan känns som hjärnan värker. För att jag har fått helt oväntade och alldeles nya komplimanger. För att jag har sett en glimt av nåt som jag knappt visste fanns. För att jag har hittat en insida att beundra och fascineras av.. Visst hörs det att jag är lite lyrisk?


Sen är jag livrädd för att förlora det....det bara isar i magen vid tanken.


Slutkördheten kommer av den långa (men trevliga) dagen i går, var inte hemma från Eskilstuna förän 0040. Men jag körde de 12 milen på 1 t 13 minuter. Var ju nede och hälsade på Bent - norsk FB-vän - som med sina 3 barn har varit drygt 1 vecka eller så i Sverige. Vi har haft kontakt nästan hela året - via mail. Det var rätt konstigt att bara glida in i en redan halft etablerad ton i kommunikationen. Coolt. Och hans barn är väldigt bedårande - och jag fick värsta komplimangen av grabbarna (14 + 18 + kompis på 18) - de tyckte jag var cool! HAH! Bent var skönt avslappande att vara med - en riktig pratkvarn - fin mot barnen - roliga historier och själv väldigt avslappad. Han är nog allvarligt bra på att festa - men jag tror på ett positivt sätt - roligt. Jag hoppas träffa dem igen - och inte bara några timmar! Vi tittade på speedway - och lilla Ida fick autograf och kram av norska föraren Rune Holta. Hon var nåt av det charmigaste jag har träffat - såååå söt!


....och speedway är jäkligt coolt!


Min gourmetmiddag är avklarad (3 rostade mackor med räksallad) - nu njuter jag av ett litet glas fantastisk mjuk portvin - och jag är så glad jag är ledig i morgon.


Jag är så trött nu så det snurrar i skallen och jag har allvarliga problem att fokusera blicken (fattar faktiskt inte ens att jag klarar skriva....) - så nu är det nattinatt!

Av Biddy - 23 juli 2008 23:52


De har ändrat en massa på FB. Jag menar ändrat om alltför mycket för att jag ens skulle känna mig som "hemma" då jag gick in. Precis NU typ. Kände mig heeeelt vilsen. Mycket konstig känsla.


Hade fått en "someone wants to meet you". Kollade in på hans profil....snygg profilbild - 41 år - kollade sen in på "pictures of"...  Där så han plötsligt 10 å räldre ut - hade inte ens samma hårfärg längre.


Varför gör folk sånt?

Av Biddy - 23 juli 2008 23:44


Men pålle fick vila en extra dag. Det mår han inte illa av - och han fick komma ut och käka gräs i ett par timmer. Så nöjd och glad! Och när det väl blev dags att plocka in han var han längst ned i Tussens hage - men han kom då jag ropade på han! Okej - han kom inte springande i full galopp direkt - men han kom!


Thihi!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards