Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Biddy - 13 juli 2008 12:34



Inte en tillstymmelse till bakfylla. Börjar tro jag börjar kunna det här.... ;-)


Fötterna är liiite möra dock - undrar om det finns några skor som kan klara närmare 5 timmars non-stop-disco-stuff - annat än gympadojer?


Men shit vad jag är urkass på att dansa pardans. Annat än tryckare då (det är jag fantastiskt bra på!!!!). Vet inte hur många gånger jag har tänkt/sagt etc att jag MÅSTE se till att lära mig dansa. Men det faller väl in i kategorierna "vill - men hinner inte - alltså vill egentligen inte tillräckligt"..


Dagen-efter-frukosten är avklarad = rostad macka med stekt ägg (+ lite parmesan) x 3. Perfekt. Nu är det kaffe - sen ska jag upp till granntanten ovanför och fråga om hon har tänkt göra nåt åt sin markis som gick tvärsönder i gårdagens åskväder...och som nu ser ut som den hotar med att ramla ned på mig vilken vindpust som helst!!

Av Biddy - 13 juli 2008 04:25


Ibland är det bara fullträff. Och det tyckte jag det var i kväll (alltså i går/i natt beroende på hur man ser det).


Alex, Raine, Pettson och jag träffades på TGI Fridays i Kungsträdgården. Goda drinkar - riktigt (överraskande) gott käk - och Anton med kompis Martin kom och tog ett par öl med oss.


Sen vidare till Golden - in efter 1 minut i kö ungefär - direkt upp till översta dansgolvet och Alex och jag var såklart först ut. Stuffa loss!! Stuffade så in i Norden!


Det blev aldrig överfullt - och sen träffade vi Christer från Öhlins - som bor i USA nu - hur trevligt som helst! Fick en lång prat med han - han kommer bli kvar ett bra tag till i USA.


Och sen rätt vad det var stod Kjelle där - från min gamla Scaniaavdelning - vi jobbade och reste ihop och han är bara en sånn riktig jäkla toppenkille. Han hade läst på FB (ok - jag måste bara få säga det: jag ÄLSKAR FB!!) att vi skulle till GH så han tog en sväng in!


Och sen träffade jag en sån himla trevlig kille. Söt. Snygg. Perfect size. Stabil i kroppen. Han dansade runt med mig och jag blev helt totalt slut! Jag tror jag ska klippa mig extremt kort innan nästa utång - eller göra nåt annat drastiskt - för jag blir så in i bomben svettig. Nästa gång jag går ut ska jag knappt ha kläder på tror jag... Men killen då - alltså det är väl så här att det är svårt att lite på vad folk under visst inflytande av div alkohol säger till andra folk på krogen - men han sa en del trevliga saker. Och sen sa han att han hade tjej. Och sen sa han att han tyckte jag var väldigt trevlig. Och det är väl min vanliga flyt att det skulle va så. Och han var faktiskt vettig. Eller han gav intryck av att vara vettig - som sagt - svårt att veta.


Shit shit shit shit shit.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards