Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Biddy - 17 juli 2008 23:26



...på applikationen "Are You Interested". Varierande ålder kan man säga. Från 21 till 43...och ett par 39-åringar och en anonym.


Och på Meet New People var det 3 - en inte så väldigt svensk på 32 (såg mer ut som typ 52...), en på 43 och en på 44. Som båda ser ut som 50 ungefär. Herregud - jag kommer ha stora problem att hitta Mannan i Mitt Liv - på min egen ålder....eller så får jag ta några fler kort på mig själv i skarpt ljus och titta på dem i ett par timmar i streck så kanske min snedvridna visuella uppfattning av mig själv (som jag har i hjärnan) blir lite upprättad.


Eller oxå lever jag kvar i illusionen....att jag aldrig blir äldre än 22....hihi. 


Och FB krånglar - slänger ut mig så jag loggade ut.


Nattinatt!

Av Biddy - 17 juli 2008 23:18


Ridhuset i dag - det var lika bra för värsta störtregnet kom (i och för sig innan vi var klara att börja rida, men ändå...).


Blev filmad av Ulrika - såg lite på det och det såg bitvis hyggligt ut. Men jag ska få en CD-skiva och titta på datorn sen. Kanske inte är lika fint då...?


Sen longerad jag Ulrika - och Ingeborg gick riktigt riktigt fint. Faktiskt bättre i vänster varv än höger - vilket hon inte har gjort förut. Det är bara 3e gången vi longerar och hon har verkligen fattat grejen. Och Ulrika är såååå duktig!


Det blev sent såklart - men nu är mitt "träningsdagbokssamvete" gott!


Ser om jag får till att lägga in rullningsfilmen från här om dan.


http://www.youtube.com/watch?v=-iu1bhH-O1k

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards