Alla inlägg den 1 november 2008

Av Biddy - 1 november 2008 22:54


...hänger över mig till ganska stor del. Men det går ju bevisligen inte att stanna jorden så hur ska det gå ihop? Effektivitet. Det måste vara så att jag får öka min effektivitet. Helt enkelt.


Nu har jag varit på FB ett tag. Börjar bli pömsig som bara den. Är väl inte på bästa humöret men jag orkar inte spy galla omkring mig - bättre att låtsas som ingenting - orkar inte riktigt med att ta tag i och känna på allt som gör att jag inte är så glad.


Det går väl över. Suck. Go natt!

Av Biddy - 1 november 2008 21:52


Jag mitt AS klarade av att försova mig grundligt i morse. Skulle varit hos kompis Johan i Södertälje och födelsedagsfikat - han ringde mig kl 12....då sov jag fortfarande....


Och med eftermiddagspasset i stalllet var det bara att glömma att hinna till Södertälje. Usch för skitstart på dan.


Men men - det gick väldigt smidigt i stallet i alla fall. Min lilla pålle var världens piggaste - i dag var det longering men han fick springa lös i ridhuset först. Han är så pigg så jag nästan undrar om nån smygfodrar han med havre...? Han kutade som en galning i rdhuset i alla fall - och sen var han lika pigg på linan sen - det ska bli kul att rida han i morgon.


Nu är det lite surfning och 1 öl och sen bums i säng.


Konstigt - det känns ungefär som det bara var ett par timmar sen jag klev upp?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards