Alla inlägg den 26 november 2008

Av Biddy - 26 november 2008 23:32


Han var trött. Han var trött redan på stallgången i dag! Men han var duktig ändå - även om jag fick gå på ordentligt med sjänkel några ggr och påminna om FOKUSERA FRAMÅT PÅLLE!! Han börjar bli såååå bra i förvända galoppen - och han fattar "felvänd" på volt nu. Det blev mycket galopp i dag med - men vi fick även till några längningar i dag igen. I övrigt blev det öppnor i både skritt, trav och galopp - det är väldigt bra gymnastik märker jag.


Och jag fick 2 svar på annonseringen i dag. Så jag har svarat båda - får se om någon av dem hör av sig igen.


Nån som känner nån som vill ha en lussebulle i julklapp?

Av Biddy - 26 november 2008 16:37


Fick ett litet meddelande i dag;


Tja!
Ville bara säga att du ser jävligt bra ut för att vara 38 år. Det lätt lite dumt men jag hoppas att du förstår vad jag menar!
Ha det bra...


...från en söt liten 24-åring...


...stackarn hade bara inte förstått att jag faktiskt egentligen bara är 22...

Av Biddy - 26 november 2008 12:34


...och min relation till min blogg. Och till andras blogg.


Det här ska ju vara min dagbok. Fine. Mest till för MIG SJÄLV. Och sen är det såklart trevligt och tryggt med ett antal besökande och så.


Men - ve och fasa - jag har märkt att det är såååå lätt att halka omkring i bloggar - få mina egna meningar om andras bloggar - OCH SKRIVA OM DEM på min blogg - och lägga in lite kommentarer lite här och där - där jag i några fall ha kommenterat sånt jag inte har med att göra...


(fast senaste kommentaren på fröet var ur hjärtat!)


Nej - jag ska såklart hålla kvar vid kategorien bloggar jag fastnat för  men när jag sen skriver mina inlägg måste jag utgå mer från mig.


Jag vill INTE bli en sån som bara bloggar i bloggosfären för bloggandet i sig - jag vill blogga för MIG!


Såh!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards