Alla inlägg den 20 november 2008

Av Biddy - 20 november 2008 22:32


...men mest blev det chat och Facebook och surfning och så.


Och nu är det nattinatt....


Och i morgon är det utgång. Ska med 20 st från stallet ut i Stora Stadan och käka och röja. Ska på Patricia . Jag har aldrig varit där. Känns lite pinsamt att nämna det. Men till och med jag  ska väl kunna hitta dit.

Av Biddy - 20 november 2008 19:52


...blev omkastat. Jag skulle åkt nån stans. Men efter ett samtal blev det plötsligt osäkert och nu skiter jag i det. Jag stannar hemma.


Vill du ha mig får du komma och ta mig - annars får det va.


Enkelt va?


Nu ska jag kolla lite cyberspacelife, sen diska lite, sen städa lite, sen (om det inte blir för sent) köra min mil? Det bör vara hyggligt i spåret - det lär jag ta reda på i så fall.


Sen till slut ska jag blogga lite till och så får jag se om jag fick gjort nåt eller inget....


Haha!

Av Biddy - 20 november 2008 19:48


Alexandra red ju i tisdags. Sen mockade Pernilla i går. Och i dag blev det därför longering. Som han gjorde sååå bra som bara den - i alla fall i vänster varv. Men i höger varv slänger han ut ytterbogen och spårar inte riktigt. Hm. Funderar på om jag kanske kanske ska ta ut kiropraktorn? Kan vara värt att hon går genom honom lite kanske?


I morgon bitti kommer min världens bästa hovslagar ut kl 10. Hon klarar sig alltid själv - och hon gillar hästen som bara den. Hon är bäst!!! Då blir det vinterpjux på pålle - så kan kan gå stadigt i sin lilla hade!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards