Alla inlägg den 24 november 2008

Av Biddy - 24 november 2008 22:58


Normally I can send pictures taken with my cellphone as a message to my blog. It SHOULD work. But it doesn´t. Some times when I have done that before I have managed to get 2 posts when sending once.


But know I can´t even get one message posted.... And I really wanted to get a picture on the blog showing the wonderful snow we have here.


I´ll try again.


Or I´ll take some with my camera tomorrow.

Av Biddy - 24 november 2008 22:54


Söta rara lilla ks - du kan väl skicka lite info om vem du är? Jag blir så nyfiken så jag håller på att spricka!!


Alltså - jag börjar vänja mig med tanken att det faktiskt finns ett gäng som är inne och kollar då och då vad jag har för mig och antagligen hur det går med pålle oxå (som longerades i dag och var superduktig i vanlig ordning....hihi).


Och det känns på nåt sätt lite småtryggt.


Men jag blir ju lite smått nyfiken när jag får en kommentar från en jag inte kan komma på vem det kan vara..... Hm...

Av Biddy - 24 november 2008 22:45


Jag som knappt kan stava till kultur. Jag vill faktiskt se dessa märkvärdiga gubbar (??) med skägg och deras märkvärdiga humor som jag nu i kväll har läst om på flera bloggar och tidigare i veckan i nån tidning.


Hm. Nån som vill hänga på?



Av Biddy - 24 november 2008 21:16


Hihihi! Det bara bubblar i hela mig - jag bara KAN INTE få nog av snön!!!


Det måste vara nåt kemiskt eller genetiskt eller magiskt - men jag har bara en enda stor KÄRLEK till snö!


....sen blir jag såklart VANSINNIG på alla som inte vet hur man hanterar en bil på vinterväglag. Och jag är alltså absolut ingen supermegarallystjärna över huvudet taget när det gäller det själv - jag försöker här säga att jag faktiskt inte är en besserwisser just när det gäller detta - men jag tycker ändå att ungefär 75% av dem jag har varit i närheten av i dag borde hållit sig hemma - de är ju ändå bara i vägen - nåt fruktansvärt!!!!


Tyvärr kommer det bara bli blask och bläh av allt det här igen om ett par dagar. Gud vad trist. Riktigt uschligt trist. Jag kanske kommer gråta då till och med - så trist lär det bli.....


Nu ska jag:

- göra käk

- surfa lite hit och dit

- blogga lite igen på slutat av kvällen


hihi!

Av Biddy - 24 november 2008 12:27


I går hade jag ju morgonfodringen. Och det var ingen där riktigt som skulle rida ut när jag var klar att rida. Så det blev ridhuset. Men vi gjorde i alla fall nåt som pålle tyckte var SUPERROLIGT!


Jag satte upp 4 hinerstöd som i en kvadrat och sen med enkla låga bommar - det blir som en studsövning som man kan komma i från alla håll och kanter på typ.


Oj vad roligt! Han var bara sååå superglad att få hoppa - och jag svär att hade han själv fått välja hade han bara hoppat och hoppat och hoppat och hoppat....


Det blev 1 timma totalt i ridhuset - med väldigt mycket galoppjobb. Mycket förvänd galopp - och den här veckan har han blivit såååå mycklet stadigare!


Och sen gjorde jag ett byte!! Mitt första på honom!! Från vänster till höger!!


hihihi


Men tyvärr glömde jag kameran hemma - igen - så några fler filmer blev det inte. Får väl se om det blir några i dag då. Vet inte om Cricco eller jag ska rida - får se.

Av Biddy - 24 november 2008 09:41


Nix - jag dyker inte.

Nix - jag hoppar inte bungyjump.

Nix - jag klättrar inte friklättring.

Nix - jag åkter inte på backpackersemestrar till platser där läskiga insekter och farliga ormar och gerilja finns.


Jag är rädd för sånt.


Men jag tar svarttaxi hem på egen hand.


Och jag kör fortast av alla på mortorvägen en dag som i dag där de flesta inte kryper upp över 90 ens....


Vad är farligast???

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards