Alla inlägg den 2 november 2008

Av Biddy - 2 november 2008 19:36


Det är riktigt mysigt att sitta och fixa och dona med bilderna från seglingen. Nu är FB-albumet klart och här kommer ett gäng oxå. Fast de är inte i ordning och det är väl lite dåligt med segelbilder- men det visar i alla fall lite av Kroatien. Fantastiskt vackert land tycker jag. Eller - egentligen vet jag inte det men det lilla vi såg av öar och speciellt av gamla Split var helt härligt. Jag åker väldigt gärna dit igen.

Av Biddy - 2 november 2008 18:19


Äntligen har jag kommit i gång med att lägga upp bilderna från seglingen i Kroatien på Facebook. Ska se om jag kan få upp några här oxå.


Det var aboslut inte det jag hade tänkt göra - men jag antar jag måste prioritera nöje framför nytta....nån gång i alla fall.


Har chattat lite med Eric på FB oxå - han mår bra - det är bra - då mår jag bra.


Tänk om det vore så enkelt hela tiden - varje dag?

Av Biddy - 2 november 2008 15:28


Vi har fått en ny resturang i grannhuset. Jag tycker namnet är ytterst fyndigt... Sicilian Slice ...


Nu - efter badet - funderar jag på att kolla menyn och ta hem en pizza. Så jag slipper laga mat....för med dagens aktivitet måste jag ju säga att jag har gjort mig förtjänt av lite extra - eller hur?


Skulle varit iväg lite senare på födelsedagsfika - men i och med att min vänskapsenergi är på absoluta botten på den fronten - jag känner mig helt enkelt nedtryckt i skorna och lite till - så stannar jag nog hemma.


Måste försöka må lite bättre med mig själv. Ta hand om mig själv. Helt enkelt.

Av Biddy - 2 november 2008 13:51


..en sån dag som i dag.


Visste det var tungt att kliva upp 0600 i morse - men det var väldigt skönt att jobba i stallet - känna den friska luften och kunna ta i och bli lite svettig fast det var minusgrader.


Erik skulle in i ridhuset vid 10 så det var att låta portugisen stå inne och sen rida honom direkt när alla hästar var ute. Och shit pommes frittes vad fin han var!! Red bara drygt 30 minuter men hann med en hel del - fast bara korta stunder då - och på slutet fick han öka på diagonalerna. Alltså jag förstår mig inte på den där hästen - för just det att ta i så han bara flyger fram (och sträckta framben!!!!!) är tydligen bland det roligaste han vet! 4 diagonaler körde vi - han kändes som han kunde gjort minst 10 sådana i dag. Helt otroligt. Jag fick såklart inte filmat nåt för kameran låg kvar hemma - men det får kanske bli i veckan då.


Som jag säger till mig själv - jag har ju inte bråttom att bli av med han.


Nu ska jag kolla lite internet och sen ska jag faktiskt ta ett bad. Ja - mitt på dan - bara för att det är så skönt - och för att jag har jobbat järnet på morgonen och behöver mjuka upp mig såklart.


Sen blir det att fixa och dona här hemma.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards