Alla inlägg den 4 november 2008

Av Biddy - 4 november 2008 22:49


Okej - jag är VÄLDIGT nöjd med min nya layout. Eller det enkla färgbytet som det faktiskt är. Men jag måste ha lite bekräftelse - så nu har jag lagt upp en liten omröstning.


Det är min 2a - och på den förra hade typ 12 st röstat så jag hoppas verkligen på minst samma enorma engagemang på min nya.....

Av Biddy - 4 november 2008 22:41


Jag ska göra nåt som går stick i strid med den ordentliga jag (yes - har en sån sida) - jag ska dra fram dammsugaren NU och reta järnet ur grannarna.


De kommer såklart inte höra den ens.


Men det är väl det och sen köra för fort som jag gör som är utomordentligt icke-ordentligt.....


....jag kan inte ens låta bli att städa tvättstugan - rubbet!!!

Av Biddy - 4 november 2008 21:58


Vi var och käkade på en ny Thai-resturang i Infra City. Väldigt trevligt att se henne igen - vi har försökt hitta dag men det är alltid nåt skit som dyker upp. Får väl se om vi kan hitta nåt tillfälle att festa tillsammans på oxå framöver. Hihi! Jo - och det var gott käk på stället!


Sen fick jag se hennes pippi-bebisar. Det var 5 st - kläckta med 2 dagars mellanrum - och vilken enorm skillnad det var på dem! Den största var söt. Den var 12 dgr gammal. Den var den enda som var söt....jag blev alldeles superkär!!


Suck.


Lite mindre stök än en häst men mycket jobb ändå.

Av Biddy - 4 november 2008 21:54


Och det gick väl ganska bra. Men han var lite "tight" och lite flack - Linnea titta det på lite så jag frågade - hon tyckte han saknade energi - och det stämde nog. Jag fick honom aldrig mjuk på nåt sätt - men han var ändå pigg och framåt i galoppen och i ökningarna.


Men övergångarna skritt-trav... Katastrof... Galoppfattningarna var bättre - och hyggligt sidvärtesrörselse oxå.


Udde tittade på lite oxå - han träffar en del folk och det är bra att sprida att han är till salu. 100 000 skulle inte vara nåt problem menade han på - och han har ändå sett ett antal sånna här - han kan en del om dem. Det var väldigt kul att höra!


Så till helgen ska jag INTE glömma kameran - då ska det filmas och läggas upp mer annonser!

Av Biddy - 4 november 2008 16:22

Pålle har varit hos frisören och fixat pannluggen så fint så fint.... Tror inte jag ska använda just den här bilden när jag uppdaterar annonsen...

Av Biddy - 4 november 2008 13:36


Jag har läst så många fina bloggar på sista tiden. MYCKET snyggare än min. Så nu fick jag nåt megaryck och gjorde om.

Jag tycker det är finare. Känns bättre nu. Och konstigt nog passar det med humöret oxå.


Vad tycker ni? Och nu vill jag verkligen veta!!! Så kommentera!!

Av Biddy - 4 november 2008 13:19


...trots att det visar tydliga brister i min arbetsmoral...


Hittade en blogg jag fastnade allvarligt för - skriver superbra - måste spara så jag kan läsa mer SEN - men killen är väl FÖR FAN INTE medelålders om han är 32? Vad är jag då - med mina 22?

Av Biddy - 4 november 2008 00:11


En av mina favvobloggar - Liten Frö har börjat fnula. Så jag hakade på. Och har skaffat eget fnul. Men jag fattar (precis som Liten Frö) inte precis vad det är det här med fnulet. Men nu har jag det - fnul - så får jag se om det går att använda - annars kan jag väl bara ta bort det igen?


Och på min egen fnulsida kunda jag fnula iväg en fnul....som jag sen såg på LitenFrös sida - med min bild!


Snacka om att lämna avtryck.....på riktigt....


Haha!


Nu är det go natt :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards