Alla inlägg den 17 november 2008

Av Biddy - 17 november 2008 23:42


Cricco red min lilla portugis i dag ju. Det såg fint ut - han blir liksom något högre när hon rider än när jag gör det. Jag filmade några filmer men alla är för mörka - det går inte att lägga ut så dåliga- Det får bli filmning i helgen - med mer ljus! Och då kanske jag har hunnit plugga in ett program oxå?


Men jag har nu jämfört filmerna med Cricco och med mig. Och det ser faktiskt inte såååå tokigt ut när jag rider. Inte lika stadigt såklart - men formen och energin är bitvis helt okej.


Hihihi.


Visst är han häftig min lilla portugis....?

Av Biddy - 17 november 2008 22:35


...jag är JÄVLIGT trött på den här JÄVLA katten som håller på och slickar i sin JÄVLA reklamsnutt varenda gång jag är inne på hotmail.


GAAAHH!


(kanske måste få med bilden oxå.....)

Av Biddy - 17 november 2008 22:23


Måste blogga.

Måste titta på filmerna som jag tog när Cricco red Pålle i dag.

Måste diska (straffen för att jag inte diskade i går är tuff kan jag säga....)

Måste surfa lite till.


GAAHHH!


Hur ska jag hinna?


Bäst att sluta med strunt och börja jobba dådå!!

Av Biddy - 17 november 2008 12:16


Måste därför blogga lite.


Man ska inte äta fort - jag fick tillsägelse en gång av Q-chefen på förra jobbet för just att äta för fort. Fick världens harang faktiskt - han hade fått operera pga att han hade slitit ut sin galla. Pga att han käkade för fort - den blev överansträngd. 


Ett tag var jag bättre på att käka ordentligt - tugga ordentligt - ta små pauser etc etc - men nu har det dragit iväg igen.


Får väl ta och skärpa till mig med luncherna framöver. Så det lär det bli slut på lunchbloggning oxå!


Nu ska jag kolla kontot - dvs vilken grad av fattigdom jag befinner mig i i dag. Jag är grymt sugen på att shoppa köksstolar - jag vill kolla om jag har råd - det är väl dags nu som jag har bott i lägenheten snart 1,5 år?


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards