Alla inlägg den 5 november 2008

Av Biddy - 5 november 2008 23:39


This piece is dedicated to my very new FB-friend Tom.


I really do not need to say much about him. I mean - imagine an English bloke that WANTS to get his picture in a Swedish blog.....that´s just the start...


Boomerang´s his name....


He loves Swedish girls.

He now knows that Stockholm is in Sweden.

He works as a helicopter paramedic.

He used to work as a hairdresser.

He believes those jobs have a lot in common.

He can make you laugh BIG TIME!!! (That´s a definite promise)

He has created an own group on Facebook: Stars - Were Have They Travelled in the World


I am very glad I got into contact with this one!!

Av Biddy - 5 november 2008 23:31


Fick en flört på Sparkey eller nåt i dag - SpeedDate tror jag det heter. Där har man inte sina vanliga Facebook-namn - de har hämtat nåt nickname från nånstans som jag inte vet vart är. Själv heter jag Onlyirishbiddy - nåt som jag bl a hette då jag en gång i tiden hade Spray-mail (borde kanske kolla om den är kvar???) Men nu har jag dock ingen aning om vart Facebook har hämtat just det från. Jag har frågat. Jag kommer skicka frågor till the creators tills jag får svar.


Kan väl inte påstå att jag är särskilt imponerad över den här killens alias. Undrar om han ens VET det - att FB använder ett alias han tyckte var superbra i nån sammanhang även han kanske har glömt....


Men om nån är intresserad kan jag absolut förmedla kontakten.

Av Biddy - 5 november 2008 19:32


Det är hela 5 (FEM!!) personer som har röstat i min omröstning. Och ingen av dem är jag (lovar dyrt och heligt - på min mammas grav till och med & det är jäkligt svårt i och med att hennes aska hamnade i Oslofjorden..)!


Men en har röstat FEL - röstade på att layouten ser förjävlig ut!!


....fast jag trór jag vet vem det är....

Av Biddy - 5 november 2008 19:28


Sluta GENAST med det! Han måste ha fått i sig minst 2 liter varje dag i en vecka nu - snacka om nipprig häst! Det var närmast sken i galopp på linan i dag - och det gillar jag INTE. Liksom inte den seriösa träningen jag hade planerad.


Om inte han bryter alla ben - då är jag ju av med han. Hihi.


Vet inte vad det tog åt honom - om det är kylan eller att han går i hage själv nu - eller om han är tonåring - eller vad.


Så i dag var han billig kan jag säga. Tur han inte är bråkig av sig - då hade ha ninte varit rolig. Men en gentleman in i själen i alla fall - tur det!

Av Biddy - 5 november 2008 07:54

Jag älskar dimma. Det är så otroligt vackert - det liksom skär i själen.... Suck...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards