Alla inlägg den 11 november 2008

Av Biddy - 11 november 2008 22:45


....jag som är helt normal. Eller tror jag är det då. Hur kan det vara en styrka att vara most absentee?


Eller det kanske jag inte vill veta...


Nu är det go natt - trött som en strumpa (svorskt uttryck..?) - ses i morrn.

Av Biddy - 11 november 2008 21:40


Det är tydligen det som allra flest bloggläsare vill se och läsa om varje dag på bloggar. Jag gör en kvalificerad gissning att den gruppen människor som utgör den största andelen bloggläsare är tjejer upp till några och tjugo år.


Jag tycker det är ytterst och även direkt ointelligent att vilja läsa/titta på främmande människors outfits och verkligen gilla det.


Jag skulle själv inte vilja ha en dotter som är mer fokuserad på vad främmande tjejer har på sig för outfit än på sin egen inre utveckling. Typ. 


Fast nu kanske jag är väldigt orättvis.


De kanske använder det att läsa hyperytliga bloggar av hypermakade och hyperblonda yngre tjejer som en ren verklighetsflykt från den hårda vardagen i plugget med halvdagar och projektarbeten och håltimmar.


Yes - jag är absolut orättvis. Tänkte inte på det.

Av Biddy - 11 november 2008 21:17


...det är det som spam-tillverkarna (om de nu kallas så) fokuserar sig på denna veckan.


Annars har det ju bara varit sex.


Nytt - och det är jag ytterst orolig över - är att jag klarar att tillverka och skicka spam till mig själv utan att veta om det.


Kanske ska hälsa på hos doktorn som bara kollar knoppen?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards