Alla inlägg den 18 november 2008

Av Biddy - 18 november 2008 23:10


I am more of a brunette than ever. With bronze. It is nice.


I am extremely blue and my eyes are sore.


I am annoyed - how can I so easily let all these things get to me?


I am out of sleeping pills.


I am an absolute disaster in my own life. And tomorrow will be worse.... 

Av Biddy - 18 november 2008 22:57


Min stallkompis - och inte vilken som helst - utan även min närmaste stallgranne - ja inte min men pålles - Cessan har börjat blogga. Hennes blogg är här...


Av Biddy - 18 november 2008 22:34


Hur kan jag må så på en och samma dag? Både och menar jag?


Överlevde besöket hos min frissa MED GLANS i dag - och jag har färg i håret!! Och inga grå längre!! Och lite ljusare slingor liksom under så att det inte är randigt.....


Jag tycker jag är fin.....hihi Jag var så glad!


Och det är helt perfekt för mig att sitta där ute hos henne på landet - fick kaffe och pepparkakor och vi babblar och hon är lite lik mig med vissa saker - och inga jälva utställningsfönterskänsla. Och nästa gång ska hon fixa ögonbrynen. Hon är en PÄRLA den där - tänk 500 spänn för klipp, färg och slingor? HAH!!!


Det var det som var bra. Jo - och att BÄSTASTE Alexandra red pålle i dag - på uteritt - och galoppade - och pålle BOCKADE av glädje - jag som inte trodde han kunde bocka ens....


Sen var det bara skit. Jag har nu VERKLIGEN fattat att jag inte hör hemma på mitt "nya" (6 månader nu) jobb. Mina inställningar är bara jobbiga för mina kollegor känns det som. Klart som fan jag ska bort därifrån. Varje dag går jag nu och ska ta mod till mig att prata med chefen men det är svårt.


Jag har en idé om att plugga ekonomi och system och applikationer och sånt. Nån som fattar? Jag gillar ju när jag är i en lärande, korrigerande och vägledande roll - och jag älskar system och rutiner och sånt.


Sen har jag bytt till vinterhjul i dag. Det tog sån jävla tid. USCH. Skäms på mig. Fan att jag inte har vettiga verktyg. Eller jag kanske har men jag vet bara inte vart de är nån stans.


Och jag har 1 öga på bilen - så jag köpte 2 nya. Och sen fick jag inte till att byta. Då bara brast det. Skit skit skit skit.


För i morgon är en riktigt läbbig dag.

Av Biddy - 18 november 2008 17:28


Ska jobba lite lite över - men inte mycket. Måste bara få ut några ordrar och jobba lite i systemet men ögonen är rätt trötta redan nu. Men så är det - är jag borta på förmiddagen i privat ärende (frissan dådå...) så får jag jobba igen lite nu. Fast JUST NU har jag yttepytteliten paus.


NU - är pausen slut   :-)

Av Biddy - 18 november 2008 00:45


Please send a happy thought this way tomorrow arond 715 your time? I will be at the hairdresser..... I will cover up my greys tomorrow - colour it all.... And I am very nervous ´cause I really don´t enjoy going tp the hairdresser. It is a bit like going to the dentist. You just don´t lay down...


Oh I forgot. You won´t be up...

Av Biddy - 18 november 2008 00:37


...men det har sin absolut naturliga förklaring. Jag ska till frissan i morron. Inte bara i morgon utan i MORGON BITTI - kl 0815....


Jag ringde i dag - sa mitt namn - frågade om hon kom i håg mig (det var bara typ 6 veckor sen jag var där senast) (och det var 1a gången hos henne och 1a gången sen i mars)(i år). Hon kom inte i håg mig. Jag sa att det var jag som hade lite frisörskräck. Då kom hon i håg mig.


Jag vet inte vart jag fick modet i från - men jag sa till henne att jag skulle nog kunna gå ett steg vidare. Aha - sa hon - färga och slinga?


OCH JAG SA JA!!!!


Så nu är jag skitnervös och kommer att känna mig som en Östermalmstant med blått hår eller nåt efteråt.


Shit shit shit shit...


Sen måste jag hålla (tillfälligt) avskedstal till alla grå oxå. Det lär nog dröja läääänge innan jag ser dem igen.


I alla fall om jag nu får hästen såld och kan sätta undan pengar till frisören VARJE MÅNAD! Den du!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards