Alla inlägg den 27 november 2008

Av Biddy - 27 november 2008 22:14


Vi käkade på en Kinakrog i Sollentuna - Hing Long - som INTE kan rekommenderas till den som vet hur bra kinamat kan vara. Ytterst tråkig meny - absolut inget särskilt med maten - och min friterade banan var inte ens genomfriterad!!!!!!


Men väldigt trevligt att ha en kvälls samtal med Eric. Att det kan vara så givande att bara prata i några timmar är skithäftigt. Faktiskt.

Av Biddy - 27 november 2008 14:59


Vissa dagar bara ÄR tråkiga- Uschliga. Blähiga. Som dagen i dag. Och jag är INTE pms-ig ens.


Bara 2 timmar kvar - sen iväg för att käka med Eric - vi provar en ny resturang i dag - i Sollentuna.


Udda sätt att utöva vänskap kanske - de senaste 4 gångarna vi har setts har vi setts på resturanger. Men vad fan - det funkar ju :-)

Av Biddy - 27 november 2008 12:30


...bland GUBBARNA på jobbet:

- I Thailand demonstrerar man mot att fel människor (outbildade) har rösträtt. De kan väl börja med kvinnorna....?


Jo - och sen i vanlig ordning lite när det gäller norrmän och norsk lunch - ja eller om man ska lyssna på en av de mer "intelligenta" gubbarna så har vi inte ens lunch i Norge. Nehej. Oj vad jag måste varit hungrig....


Och vilken jävla (svensk såkalrt) idiot har definerad lunch som varm rätt med kött/fisk/fågel, sås och kokt potatis????


Samma intelligenta person klagade på att dagens potatis inte var skalad. Den var ju stekt! Helstekt!


Jag kan förstå att det inte alltid är så lätt att vara äkta Enköpingsbo. Fy fan. Efter att ha jobbat på firman här i 6 månader börjar jag faktiskt förstå lite av det som kallas småstadsmentalitet. Det som jag hittils trodde bara var bullshit när jag hörde andra prata om det.


I bland blir jag så jääävla trött på det här landet. TA MIG HÄRIFRÅN!!

Av Biddy - 27 november 2008 07:49


Jag tog en bild på den härliga himlen...och sen skrev jag så här:


Helt fantastisk morgon. De 6 milen blir lite lättare såna här morgnar....

Fast så fantiastisk var den inte att jag ville ha in den på bloggen 3 ggr? Vilket hände! Men var är meningen med MMS-bloggning när jag ÄNDÅ måste gå in och ta bort 2 inlägg? Och var finns felet - hos Tele2 eller hos bloggagratis?


GRRRRRRRR...


Jag vill bara att det ska FUNGERA!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards