Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Biddy - 7 maj 2008 16:40

Energin försvann. Lite lite blogande - sen är det bort härifrån....men jag måste ju ringa Ramesh oxå!


Andra måsten (i dag) är;  

1) Kolla med ngn vitvaruaffär om kabel till spishällen

2) Åka till Mariehäll och tömma kylskåp och ta med alla städprylar jag lämnade (då jag fortfarande trodde jag skulle ha tid, ork, möjlighet etc etc att faktiskt städa själv....)

3) Lämna nycklarna till Skadesanering (nu som försäkringsbolaget NÅGOT motvilligt tar på sig städningen av lägenheten)(jag HAR faktiskt städat under tiden jag bodde där)

4) Åka hela vägen hem till Märsta...helst handla såpa på vägen hem - och lite mat kanske? Och en jädrans massa såna där smarta avtorkningspapper som luktar gott!

5) Packa upp alla kartongerna och in med allt i skåpen igen

6) Såpa golvet.


Och hur mycket kan klockan ha blivit när jag är klar med det här tro? Jo - nära-döden-tiden...


Suck. Blev lite jobbigt just nu...


Haha - tur jag skriver så fantastiskt snabbt - hade jag skrivit långsammare hade jag ju inte haft tid att blogga - eller hur?  

Av Biddy - 7 maj 2008 13:39

Mackan var lite svag och sjuk i måndags. Min moral likaså. Så vi var rörande överens om att skjuta på vår lilla utmaning några dagar. Obestämt tid??


Usch och fy för taskig träningsmoral....


I går var jag dock helt inställd på träning i morse. Och fast jag kom i säng först strax innan midnatt - och fast jag ändå inte kunde somna då var jag fortfarande inställd på att genomföra tortyren att kliva upp vad jag i alla fall kallar astidigt - men då klockan ringde och jag vaklade upp och började dagen med en trio comp drog alla planer på morgonträning åt skogen. Eller lugnt och stilla ned under täcket igen. Men jag tog mig! Kemikalierna gjorde till jobb (den här gången) och någon timma eller så försent stämplade jag in.


Must sleep more....

Av Biddy - 7 maj 2008 13:28

Efter (relativ) tuff ridning i ridhuset i lördags, och lektion i går, tyckte jag det skulle vara lagom med longering i går. Och det var det. Han var så duktig sååå!! Lyssnar och väntar och försöker och går på ordentligt.


Hade även kvällsfodringen i går - oj oj oj vad sent det blev. Och inte kunde jag spmna sen då jag först kom mig i säng. Shit.


I dag är jag hästledig. Skönt faksiskt. Ska nog lägga ut annons om medryttare i dag.


Must have more time! Just me!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards