Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Biddy - 26 maj 2008 14:18


Jag plockade bort en "vän" på FB nu.  

En av dessa potentiella bra - som lät så bra - som skrev så bra - som nu har varit väldigt tyst - dvs tyst längre än den tid (rätt ospecifierat dock) jag själv har som gräns för att hålla intresset uppe. Dvs - är han inte mer intresserad än att han vill ta tag i saken och börja prata etc - ja då tappar jag själv intresset.


Och jag ids inte tjata. Låt gå att jag är desperat singel - men inte sååå...


Fast just nu just i dag är jag mest jävligt trött på att hålla på och såvitt börja lära känna en massa människor. Som säger jamenvisst ska vi höras/ses. Utan att det blir ngt av det. TRÖTT PÅ DET!!


Och jag GÖR inga 1-night stands. Nix pix.

Av Biddy - 26 maj 2008 11:37


45 st armhävningar!! Jag darrade som en jag vet inte vad på slutet - men jag VANN!


Mackan tog 40 st....


Hihihi!



Av Biddy - 26 maj 2008 10:59


..till Mackan och jag ska köra vår lilla armhävningsutmaning.


Varpå jag får akut blodsockerfall och nu sitter jag och suger på 3 sockerbitar...


Det är löjligt - jag vet - men jag är lite nervös.


Shit pommes frittes.

Av Biddy - 26 maj 2008 09:20


Jag absolut HATAR vatten. HATAR HATAR HATAR!


Särskilt när jag kommer hem sent sent en söndagskväll och bara vill dyka i säng (haha - det var väl roligt?) och sen ligger det vatten på mitt nyoljade golv...


Droppade från taket i sovrummet...precis ovan väggen mellan sovrum och kök. Och hon som bor där har legat på Löwenströmska i ett par veckor.


- ringde HSB-jouren (som skulle komma så fort han kunde men han var ute och gick med hunden....)

- torkade vatten och hade lätt panik (tänk om det var pool där uppe och hela jävla taket skulle komma ramlande?)(funderade på om jag kanske skulle sova i badrummet....)

- HSB-jouren kunde självklart inte ta sig in genom säkerhetsdörren..

- väckte en annan granne kl 0030 för att få namn och telefonnummer till dottern till hon med läckan

- HSB-killen åker dit (Sigtuna) och hämtar nyckel (konstigt att dottern inte följde med. Om min mamma på över 80 hade en läcka i sitt hem och låg på sjukhus skulle jag velat kolla läget lite)

- sen när vi kommer in (JA - jag hängde med in för jag litade inte riktigt på att han kunde fixa allt själv....) visar det sig efter lite letande att det var hennes kyskåp som hade lagt av. Fast då hade det satt i gång och defrosta - och det var MYCKET is att smälta.... Vi torkade och fixade och plockade ut en hel del is - och då kom kylskåpet igång igen.


Och då jag sen kom med till mig igen var det slut på droppandet. Bort med handdukar och hink och så - sen dök (haha) jag i säng. 0230.


Som jag sa i går - TVÄRDÖD i dag. Helt slut.


Tyck liiite synd om mig....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards