Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Biddy - 29 maj 2008 16:30


Vet INTE vad jag har gjort i dag. Ngt förvirrad. Mina pappershögar kan ha minskat något - men inte mycket.


Måste måste verkligen ta mig i kragen och tokkämpa nu sista timmen innan jag måste iväg till stallet.


Därför bloggar jag lite som uppvärmning.....

Och sen ska jag gå och fylla på kaffekoppen.....

Och ringa en f.d kollega om middagen och utgången i morgon som ju ska vara som en gemensam "hejdå"-grej från han, mig och en till som slutar.

Och jag måste ju ringa och boka bord på White Horse oxå!


Det känns lite som det är så många tankar och göremål i "luften" att jag inte ens hinner ta tag i en enda.


Shit pommes frittes...

Av Biddy - 29 maj 2008 09:58


..om det nu finns ofrivilliga sådana egentligen? Men jag försov mig. Litegrann. Fick lite lätt panik då det stod "test mode" med röda bokstäver på vit skärm på min mobil och INGA knappar fungerade...

Hann hit i tid innan 9 i alla fall - men tanken från början var ju att komma svintidigt och göra ALLT jag ska göra i dag på nolltid. Typ. Ibland är jag väldigt bra på att låtsas tro på mina egna lögner för mig själv....


Kom sen på att jag hade glömt sminket i gymbagen. Som ligger i bilen. Frågade nya kollegan (tjej) om jag ser superosminkad ut - men nej - jag ser bara osminkad ut. Jag menar - sen jag köpte nån mascara som inte bara är vattenfast utan även sitter kvar tills fransarna ramlar så är jag nästan aldrig helt osminkad.


Vad då make up remover???


Jag har hittat en stereo/elektronikperson! Hon säger kanske nästa vecka!


Och SÖTNOS - som tack för hjälpen ska jag dra i gång min alldeles-för-stor-för mitt-trädäck-men-jag-fick-den-i-bröllopspresent-Weber-grill! Säg bara vad du vill ha - jag är din personliga kock, hovmästare och servitör om du fixar min stereo!!!!


Hihihi!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards