Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Biddy - 9 maj 2008 13:32


Fredagsstrejk.

Efter-lunchen-strejk.

För-mycket-att-göra-för-rörigt-att-planera-strejk....


Men i går kväll var jag i alla fall duktig. Kontrolldrog hjulmuttrar, satte dit locken över muttrarna, flyttade in sommarhjulen in i förrådet. Fyllde på spolvätska och slösade så mycket jag kunde på att få bort äckliga björksaven (som jag får på bilen pga att parkeringsplatsen är under en björk)(rätt onödigt att förklara - det fattar väl alla....).


Och nu fick jag samtal från med-kursare - en tjej (tant kanske??) som bor i Sollentuna. Om jag vill åka med i hennes lastbil (2-hästars) för hennes unghäst (6 år) vill inte åka själv. Det är ju trevligt. Faktiskt. Och billigare, kanske, med tanke på bensinen. Och trevligt att lära känna den jag ska bo med i 2 nätter. Så jag ska ringa henne och hitta en tid som jag ska vara hos henne i morgon bitti. Typ 8? Så det blir ingen tidsvinst för mig i alla fall. Blir trött bara jag tänker på morgonen i morgon. Särskilt med tanke på att jag måste tvätta i kväll OCH hämta kameran hos ex-mannen ca 2230...OCH hinna packa....OCH hinna med pålle.... Suck.


Och nu tänker jag lägga in annons på min cykel. Damcykel. Och MC-hjälmen. Och även på gungstolen. Inget av det kommer jag nånsin ha användning för...rensa i röran heter det.


Det här är sista inlägget för veckan - blir inget mer förän tisdag. Hur ska det gå?


Kan nån rensa i röran mellan mina öron oxå snälla??


Av Biddy - 9 maj 2008 13:01


Thomas som har varit och gjort färdigt i min lägenhet är bäst. Han har gjort såååå fint! Jag är glad! Men nu blir det kurs i 3 dagar - bortrest - och då blir det inte tid förän nästa vecka att fortsätta renoveringen.


Och ogräset på täppan kommer nog hinna växa MYCKET!


Kanske ska ta och åka hem och gå amok med grensaxen på monsterrosen och syrenerna (som ska BORT BORT BORT)? Och bara riva och slita lite i ogräset oxå? Så i alla fall grannarna ser att jag faktiskt gör något?


Är ju inte direkt inspirerad att sitta kvar här....

Av Biddy - 9 maj 2008 12:40


52,9 kg i morse! NOT KUL! Prioritet nästa vecka efter hemkomst från Carde-kursen blir att installera kylskåpet!! Kan INTE gå ned mer i vikt nu!


Kom på mig själv i morse då jag var på väg att utforma töntigaste ursäkten nånsin för att inte träna..... Är nog inte så bra att träna om jag nu väger så lite och inte har ätit frukost. Idot, jag som faktiskt hade bestämt mig för att jobba i dag mest pga att få med mig träningen. Sen blir det ingen träning förän onsdag nästa vecka - och i så fall skulle det varit nästan 3 veckor sen senaste - och det går inte. Muskler byggs inte av ingenting-göra....


Cyklade som uppvärmning i 10 minuter mot normalt 5 - behövdes.

Efter dipsen (fortfarande 3x10) var min kropp rätt chockad. Vad fan gör du med mig kärring?? Körde ingen bänkpress eller den andra sittande bröstövningen, men de andra "vanliga" - och sen avslutade jag med armhävningar. 15 st. Sen var liksom krämen slut... SHIT! Men det var ju väldigt bra att jag tränade. Så jag VERKLIGEN kunde få känna hur svag jag kan va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards