Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Nu har de ändrat IGEN!

Av Biddy - 15 maj 2008 17:13

OK - jag vet att det enda beständiga här i livet är att allting förändras.


Men varför måste FB ändra så mycket? Så ofta? Mina Awaiting Your Click som jag inte har hunnit kolla på ordentligt och som jag hade i går har försvunnit i dag!! Bl a en 25-årig "hunk" från Örebro.....som oxå behöver operera ögonen.... 


I bland slår tanken mig att jag nog ALDRIG kommer hitta en kille i min egen ålder. Jag tror jag har blivit lite lätt skadad, bl a av min arbetsmiljö. Snittåldern på killarna i produktion och konstruktion är väl nånstans runt 29,5.  Det är ju dem jag ser varje dag - det är det ögat är van vid.

Ex-mannen var i och för sig 8-9 år äldre än mig - men han såg verkligen (helt sant - inte bara i mina ögon) betydligt yngre ut än så. Fast inte nu längre - med växande mage kommer även åldern krypande.


Jag blir faktiskt lite orolig över hur snedvriden min egen "självbild" är när jag tittar genom killar på FB och Q500 och tycker att de flesta som är runt 37/38 ser ut som ... 45-åringar. Skäms lite för att skriva det.


Sen ÄR jag just nu rätt "ytlig" när det gäller KROPP - jag vet. Kroppsfixerad. Fast jag var INTE det under de 2 åren jag klarade av att gå från 51 kg till 74 kg....tyvärr. Aldrig nånsin att jag vill hamna där igen. Sen vet jag såklart att om jag nu skulle träffa nån - med superrätt kemi - om jag skulle bli sådär kemiskt hopplöst förälskat (fast jag tror man inte blir lika knasig "med åren"....) utan nån egentlig anledning - så spelar det ändå ingen större roll.... 


Men jag är fortfarande inte där - bara desperat singel - och då kan jag leka vilt med kravspecifikationen så länge!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Biddy - 10 februari 2010 08:07

I måndags kväll var potentiell medryttare ute och tittade. Söt trevlig tjej - men hon red inte då utan det gör hon på söndag. Så jag red på utebanan som är lite knögglig men funkar - det blir inget riktigt flyt dock - men hon tyckte han såg väldigt f...

Av Biddy - 5 februari 2010 10:25

Tränade ju i tisdags. Styrke   . Sen i onsdags - 15 minuter på löpbandet gång (hastighet 6 km/t)  -sen 15 minuters löpning (10,2 km/t) sen 30 min gång (6 km/t). Alltså inte gång GÅNG men promenad. Inte världens hårdaste pass - men svettig blev jag i ...

Av Biddy - 4 februari 2010 13:18


Röd & Silver i fint skick, har bara några få repor. Den är körd endast 116 mil och bara 4 ggr i år sen i april 2009. Säljes pga bristande intresse. Se http://www.kymco.se/mope/kymco_vitality.html för mer information om modellen.      ...

Av Biddy - 4 februari 2010 12:27

Det vore väl bra. Att skapa en buffert från i år att ta av nästa år - så att i fall det blir en lika kass vinter som vanligt då så kan man fylla på med lite härlig vinter från i år?    ...

Av Biddy - 3 februari 2010 07:49

Det flöt på bra på jobbet! Hade nog nästan den bästa dagen hittils (och det säger en hel del) - hade rent av roligt flera gånger under dagen i går.   Kom hem - kastade i mig ett par mackor - kastade in ett par tvättar i maskinerna - kastade iväg ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards