Alla inlägg under oktober 2008

Av Biddy - 27 oktober 2008 22:14


Ingen ska tro att jag kör så här mycket för fort. Alla som har sett min bil förstår att den inte kan gå så fort. Och ingen vettig människa tar kort på hastighetsmätaren i en sån fart.


Det måste därför vara en manipulerad bild.


Eller från nån racerbana kanske???

Av Biddy - 27 oktober 2008 19:20


Vänta lite - om jag vore så jäkla desired - varför är jag då 37 (skrik - jag menar 22...) - barnlös - huslös (värre - jag hade ett och SÅLDE DET!!!) - sambolös- och åker runt i en bil som snart rasar...? För nån som är SÅÅÅ jäkla desired har väl inga problem att kamma hem nån med alla förmågor att upphäva alla lösen enligt ovan. Eller är det så att jag bara inte ser skogen för alla träd...?


Jovisst - så måste det vara.


Fram med motorsågen dådå.



Av Biddy - 27 oktober 2008 09:11


...att höra det var det skönaste jag varit med om på länge


Jag känner mig barnsligt beärad och går omkring med en fnittrande tonåring i magen....


Hihihi....

Av Biddy - 26 oktober 2008 13:48


Erik kom ut i stallet med Nicki på morgonen efter att jag hade fodrat och bara hade några få hästar kvar att sätta täcken på.


Oj - vad snabb du har varit i dag då?!


Jag tänkte - vad då snabb - det går ju hur trögt som helst (har inte haft morgonen med alla täcken etc på väldigt länge...)


Erik: ja - kl är bara 10 över och du har redan klätt på nästan alla!


Jag fattade fortfarande inte vad han pratade om - men jag kom ju kl 0700 prick och inte strax efter som hellre har varit regeln...och sen röker jag inte längre och då blir det mer effektivt förståss...så 10 över 8 kanske var rätt tidigt? 


Erik: ja - du vet väl att klockan är 10 över 7....??


Så jag glömde alltså ställa om klockan. Så jag var i stallet kl 0600 i morse. Plötsligt kändes det väldigt bra att bara kunna ta det mycket lugnt med resterande uppgifter... 


Ingen ridning i dag - Jessica ska rida ut med en kompis och då får hon låna Tjadden. Rätt skönt. Fick lite extra tid över att dricka kaffe och snacka lite skit med Ulrika och Erik. Nu sitter jag på jobbet och ska jobba en liten stund - fast jag har inte stämplat in än - ska "cyberlifa" lite först - så det behovet är uppfyllt innan jag börjar med allvaret.

Av Biddy - 25 oktober 2008 23:11


Ja alltså bara rekord för mig - tror jag - säger nåt om hur aktiv jag har varit med de andra delarna av mitt liv i dag...


Jag SKA gå och lägga mig absolut nu på en gång- men jag måste bara passa på och lägga in lite om 2 väldigt söta bloggar.


Den ena är en adoptivkoreans blogg - som är riktigt rolig...han verkar vara en något förvirrad själ...haha!  


Den andra är en blogg som en tjej från Uppsala skriver - hon är 10 år yngre än mig men har en del gemensamma inställningar som jag om en del saker - det var roligt. Det är inte många tjejbloggar som jag har hittat som jag tycker är nåt att läsa - och okej - hon har lite tävlingar och så men hon skriver ändå så roligt....och hon har ett urgulligt bloggnamn: Liten Frö.


Nej - nu är det GO NATT!

Av Biddy - 25 oktober 2008 22:19


Jag gillar verkligen den där sköna, mjuka, varma, tunga (oj oj oj) känslan som kommer när jag är på väg in i tröttheten. Det är nästan som att vara lite halvdrogad. Men jag känner mig inte lika slut som jag kände mig på jobbet tidigare i dag - tur det!


Har myst lite med en öl och italiensk salami. Absolut inte hälsosamt - men gott som bara den. Och varit ute och kikat på lite bloggar. Nu ska jag bara kika in på FB en sväng och sen blir det nattinatt.


Jag glömde min mobilladdare i Uppsala i går - så nu måste jag hålla mobilen avstängd till i morgon för att inte tappa batteri - måste upp TIDIGT i och med att jag har morgonpasset i stallet i morgon. Och jag har alltså ingen annan väckarklocka än mobilen....lite knas kanske...?



Av Biddy - 25 oktober 2008 17:54


...har varit på jobbet tillräckligt länge. Vet inte riktigt om jag har gjort 100 rätt för mig - inte på eftermiddagen i alla fall med alla jävla inlägg - men nåt har jag gjort i alla fall - ska väl hit i morron oxå.


Nu är det iväg till stallet och motionera lilla portugisen - har även kvällsfodringen.


Hur kan man tappa motivationen så helt fullkomligt?


Av Biddy - 25 oktober 2008 17:00


....ska jag absolut gå in på designa din blogg som är skriven av en brandman...?? som dessutom verkar vara otroligt händig och verkar ha en vällans massa bra sidor. Och alltså blogg-kunnig. Och han har i dag 1469 unika besökare. Inte illa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards