Alla inlägg under augusti 2008

Av Biddy - 3 augusti 2008 23:20


Är lite förvirrad över mina egna kategorier.... FB har en egen. Killfronten en egen.


Åh shit - det är my name is Earl på tv.... k a n     i n t e    s l u t a    t i t t a..


Så - mycket bättre - TVn avstängd.


Det måste vara ngt fel på Are You Interested. Jag misstänkte det starkt även här om dagen (i går kanske) men i dag är jag absolut 100 % säker i dag - det är ngt fel. Jag har fått över 20 Yes i dag och det kan bara inte stämma. Några såg riktigt bra ut - bl a en riktig tjusig kille SOM BOR PÅ BERMUDA!!!! Typiskt....


Men jag svarade Yes på några - fick ett riktigt snabbt meddelande från en av dem - han började med att skriva "urläckra Guri". Jag ramlade (nästan) av stolen. Han kan faktiskt helt omöjligt veta om han skulle tycka jag var "läcker" - man ser ju för fan bara nyllet på folk!!! Nåja. Får se om han svarar.


En av de andra som jag svarade yes på kommer jag ihåg sen rätt länge tillbaka. Så jag skickade med ett meddelande att han faktiskt hade klickat yes på mig för länge sen....får se om minnet är så dåligt.


Nej - det här GÅR inte! Båda har svarat...must svara nu.


Kollade in på Singelty oxå. En av de jag gillar nyllet på har börjat läsa min blogg (hej hej) och lämnat ett väldigt trevligt meddelande i gästboken. En annan var HÄRLIGT rakt på sak och frågade "finns det nåt intresse att lära känna mig?" Jag svarade att jag just nu har nån jag kanske ska fortsätta med (fast det är lite svårt att säga efter 2 lightdejter iofs). Sen kan jag absolut tänka mig träffa fler men det får nog bli Stockholmskillar (eller nån stans mellan Stockholm, Uppsala, Västerås typ). I och med att jag inte riktigt är tokkär direkt.... En tredje hade skickat meddelande med tydligt intresse - men jag skrev direkt tillbaka att han verkar trevlig men att han nog inte är min typ. Och nu har jag fått svar om jag inte ändå kan tänka mig ge honom en chans? MEN HALLÅ!!!


Plötsligt kände jag min väääldigt långt från desperat singel.....


Av Biddy - 3 augusti 2008 21:48


Kom precis in från kvällspasset i stallet. Det blev väl onödigt sent - men det är så trevligt att prata lite skit med stallkompisarna. Britt och Olsson var i ridhuset (löslongering) - och de hade ett tag sällskap av Molle - vår stallkatt. Världens sötaste. Han gillar hästarna och de flesta hästarna gillar honom oxå. Så rätt vad det var så gick Molle mot Olsson - och Olsson gick mot Molle - och häst och katt hälsade keligt på varann. Helt otroligt. Sen när Molle gick i väg gick Olsson efter. Jag fick några fina kort på dem med mobilen - men jag vet inte hur jag får över bilder från mobilen till PCn. Måste man ha nån speciell sladd eller så? Får fråga nån...


Nu är det MASSOR som ska göras innan sängdags...

1) Duscha - jag är så helt otroligt skitig.....

2) MAT!!! (man ska inte äta sent men det skiter jag i....)(kan inte somna om jag är hungrig...)

3) Kolla genom FB, Q500 och Singelty.

4)...och avsluta med lite mer blogg kanske?

Av Biddy - 3 augusti 2008 13:48


Nu har jag gjort mina 1,5 timmar på rygg - nu ska jag äta gourmetpizza - och prata med Eric - som jag har i örat just nu!


En liten reflektion med micropizza...vad är meningen att värma den till den blir tvärvarm - för att sen låta den kylas så mycket att jag äta den med händerna...


Det blev lite kortare än jag hade tänkt - men MUST TALK NOW!


;-)

Av Biddy - 3 augusti 2008 09:10


...det är i alla fall vad som står på SMHIs prognos just nu. Och i och med att den inte kommer uppdateras förän kl 17 så är det väl det som gäller.


Morgonpasset är avklarad - min portugis gick och la sig en stund - han fick ligga kvar ett tag efter att jag hade släppt ut de andra. Cool kille! Dibo är tillbaka - ut i Tussens hage - gick komplett helamok - svårt att säga om det var för att han var glad eller ensam. Stona i grannhagen hängde på lite oxå.


Vet inte varför men jag är sååååå trött. Så nu som jag har fått i mig några frukostmackor ska jag krypa ned under täcket en liten timma. (bara en liiiten timma). Sen upp till Märsta och hämta lite mer kläder etc.


Eric ringde från Pridefestivalen i går kväll. Det hade blivit tunt med folk under hällregnet. Om det regnade lika mycket där som här så förstår jag det - ett tag trodde jag taket skulle rasa in (ungefär nåt sånt i alla fall....).


Men jag fick höra lite live BWO i bakgrunden!

Av Biddy - 2 augusti 2008 22:23


....är väldigt enkel. Jag blir MYCKET snabbt beroende. Efter 2 dagar i Ulrika och Eriks hus - med deras TV - är det redan kört.


Särskilt nu i kväll - BANDIDAS är på tv!! Jag VET att jag är jävligt barnslig i bland - och jag skäms inte för att jag med absolut största njutning vältrar mig i de totalt absoluta orealistiska scenorna....


Som tur är ska jag bara bo här några dagar - sen kan jag ta kontroll över beroendet...ett av de få jag faktiskt kan ha kotroll på.





Av Biddy - 2 augusti 2008 20:54


Lugn kväll! Har nattat hästarna - precis ätit - ska snart kolla FB och nätdejtingsidorna....kanske blogga lite till om ett tag  - men NU ska jag ringa min kära norska far!

Av Biddy - 2 augusti 2008 17:03


Det började ju regna strax innan 12 - sen har det regnat till och från fram till nu - ja fortfarande till och från dådå.


Min pålle var inte längre skimmel. Han var jordfärgad. Jag överdriver bara yttepyttelite när jag säger att han hade 2 cm lera över hela ryggen. Så han fick komma in sist och gå raka vägen in i spolspiltan. Nu står han och sover i boxen med filt på sig så han ska bli torr lite fortare.


Det har varit så lugnt och allt har gått så snabbt nu som nästan hälften av hästarna har varit borta. Men i dag kommer Dibo hem - och i morgon (tror jag) kommer både Sole och Tompa hem.


Nu ska jag ta en liten liten tupplur innan jag släpper ut Belize i hagen igen (hon är inne och äter bara) och tar itu med longeringen.


;-)

Av Biddy - 2 augusti 2008 11:35


...så jag är inne igen. Fick inte långa stunden, men men. Ska sätta på tv´n tror jag, falla i lätt trans och hämta täcket och halvsova lite.


Resten av den här månaden kommer bli fantastisk tråkig. Jag är absolut superpank - redan. Det blir att skippa färdigmat - och jag kan glömma Cricco-träning efter måndagen - och jag kan lätt glömma den planerade utgången med Alex nästa helg.


Min kollega som var intresserad av solstolarna (som jag inte har plats med) har inte hört av sig. Får väl slå en pling och kolla läget innan jag slänger ut dem på blocket.


Det bör kunna ordna upp sig nästa måndag - jag är på väg att komma i fatt - men sen ska jag köpa Annas hoppsadel var det tänkt...hur nu det ska gå till....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards