Alla inlägg under juli 2008

Av Biddy - 1 juli 2008 20:17


Min sista (riktiga) arbetsdag på Öhlins var fredag 31/5.


Mina käraste snällaste sötaste kollegor hade fixat insamling - jag fick presentkort på Stadium. Som jag köpte sandaler och bikini för. Inte konstigt det gåt utför med träningen....Och så fick jag fin-fint vin av inköpsgruppen - en Chablis Premier Cru och en (måste gå och kolla) Amarone.


Sen var det såklart utgång. Fixade lite förfest med snacks och dryck hos Niklas - middag på White Horse (Mackan pröjsade min middag som vinst i armhävningstävlingen) - sen Golden Hits.


Fick mig några Guinness på White Horse....


Kolla in bilden på Alexandra. Tjejen har perfekt kropp. Kom inte och säg att tjejer med muskler inte är vackra!!


Och sen oss alla 3 tjejerna. Tiina är världens sötaste och roligaste!!


PUSS!!!

Av Biddy - 1 juli 2008 20:08


Hade ändå tänkt att be Cricco rida pålle i går - har som sagt känts lite som jag sitter bak och fram när jag rider. Typ. Och sen glömde jag ridbyxorna hemma så hon fick rida hela passet. Jag tycker det är ok. Från början skulle jag ändå inte ha en unghäst och jag ÄR inte tillräckligt rutinerad - eller har rätt känsla - för att utbilda en unghäst.


Hon rider jäkligt bra. Och det var väldigt skönt att höra att min uppfattning att han är VÄLDIGT bekväm av sig stämmer VÄLDIGT bra. Han var rätt slut. Men hon tyckte ändå att han har utvecklats positivt på många sätt.


Marie-Loise hade här om dagen med sig en yngre kollega (som brukar rida hästarna på K1) ut - Malin - hon red Dibo (riktigt trevligt - han gick väldigt fint). Och jag frågade (som jag frågar nästan alla nu om hon inte var intresserad av nån häst att hoppa lite (min dådå). Men utan körkort och bil är det rätt kört att vara aktiv medryttare - hon skulle ändå kolla med vänner och bekanta - och Marie-Louise hälsade att hon kanske har en kompis som kan passa!!! Hoppas - hoppas - hoppas!


Sen i dag red snällaste Alexandra ut på honom - de var ute 1,5 timma - och jag har varit helt hästledig! Skönt faktiskt. Inte för att jag har utnyttjad tiden superbra - men planen var ju att Facebooka lite, blogga lite, surfa lite killar - och det är jag mitt i nu. Ja - bloggandet dådå.


;-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards