Alla inlägg under november 2008

Av Biddy - 24 november 2008 12:27


I går hade jag ju morgonfodringen. Och det var ingen där riktigt som skulle rida ut när jag var klar att rida. Så det blev ridhuset. Men vi gjorde i alla fall nåt som pålle tyckte var SUPERROLIGT!


Jag satte upp 4 hinerstöd som i en kvadrat och sen med enkla låga bommar - det blir som en studsövning som man kan komma i från alla håll och kanter på typ.


Oj vad roligt! Han var bara sååå superglad att få hoppa - och jag svär att hade han själv fått välja hade han bara hoppat och hoppat och hoppat och hoppat....


Det blev 1 timma totalt i ridhuset - med väldigt mycket galoppjobb. Mycket förvänd galopp - och den här veckan har han blivit såååå mycklet stadigare!


Och sen gjorde jag ett byte!! Mitt första på honom!! Från vänster till höger!!


hihihi


Men tyvärr glömde jag kameran hemma - igen - så några fler filmer blev det inte. Får väl se om det blir några i dag då. Vet inte om Cricco eller jag ska rida - får se.

Av Biddy - 24 november 2008 09:41


Nix - jag dyker inte.

Nix - jag hoppar inte bungyjump.

Nix - jag klättrar inte friklättring.

Nix - jag åkter inte på backpackersemestrar till platser där läskiga insekter och farliga ormar och gerilja finns.


Jag är rädd för sånt.


Men jag tar svarttaxi hem på egen hand.


Och jag kör fortast av alla på mortorvägen en dag som i dag där de flesta inte kryper upp över 90 ens....


Vad är farligast???

Av Biddy - 22 november 2008 11:37


...för om ett par timmar måste jag gå till stationen och sätta mig i kalla vita bilen och köra iväg till stallet. Och jag tror det är bra om det inte snurrar för mycket då. Har hört nåt om det.


Patricia hade överraskande gott käk! Jag valde fisk - hade ju börjat på en flaska vitt - och i och för sig trillade den sönder lite grann men annars var det helt perfekt. Gott!! Och efterrätten........friterad västerbotten! Bara en sån grej.


Men jag visste väl att jag inte skulle köpt den toppen i går. Och haft den på mig. Väldigt urringad. Något pinsamt att ena bröstvårtan tittade fram när jag hängde över bardisken.....


Sen blev jag full. Och tappade bort alla.....och då tog jag ut mina prylar ur garderoben och tog en svarttaxi hem. Med turken Yasar. Riktigt rolig kille. Aldrig haft så roligt i en taxi förr. Haha! Han stannade till och med så snällt på Statoilmacken i Märsta så jag fick ta ut cash åt honom. Och billigt. 500 spänn. Så jag har hans telefonnummer och det var bara att ringa om jag skulle behöva taxi igen.


Nu ska jag äta lite och hoppas snurret lägger sig lite till....

Av Biddy - 22 november 2008 09:45


I have tried to send an mms with a picture from yesterday but it wont work....


Anyway, I will not write much, I do not feel well, and having the laptop in top of my belly does not help.


And still being drunk does not help me writing. Seriously - I have to write every 3rd word twice!!


I´ll sleep some more now...

Av Biddy - 21 november 2008 17:52


...att ta en drink nu innan duschen när jag MÅSTE ta bilen ned till tågstationen.....


Shit shit shit shit....


Men nu är det SUPERstress i duschen och ur duschen och HUR FAN hinner jag blogga dådå?


Slut för i dag- syns i morrn....

Av Biddy - 21 november 2008 09:51


Men jag kanske ska vara nöjd med 17 st? MEN HALLÅ!!! Det betyder att inte ens 1 per 40 personer har slängt iväg en röst.


Men de flesta av den enorma massan på 17 st tycker i alla fall bloggen är fin i svart....och det tycker jag med så då är jag ju ganska nöjd...


Så nu tar jag bort den....röstningen....

Av Biddy - 20 november 2008 22:32


...men mest blev det chat och Facebook och surfning och så.


Och nu är det nattinatt....


Och i morgon är det utgång. Ska med 20 st från stallet ut i Stora Stadan och käka och röja. Ska på Patricia . Jag har aldrig varit där. Känns lite pinsamt att nämna det. Men till och med jag  ska väl kunna hitta dit.

Av Biddy - 20 november 2008 19:52


...blev omkastat. Jag skulle åkt nån stans. Men efter ett samtal blev det plötsligt osäkert och nu skiter jag i det. Jag stannar hemma.


Vill du ha mig får du komma och ta mig - annars får det va.


Enkelt va?


Nu ska jag kolla lite cyberspacelife, sen diska lite, sen städa lite, sen (om det inte blir för sent) köra min mil? Det bör vara hyggligt i spåret - det lär jag ta reda på i så fall.


Sen till slut ska jag blogga lite till och så får jag se om jag fick gjort nåt eller inget....


Haha!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards