Alla inlägg under november 2008

Av Biddy - 20 november 2008 19:48


Alexandra red ju i tisdags. Sen mockade Pernilla i går. Och i dag blev det därför longering. Som han gjorde sååå bra som bara den - i alla fall i vänster varv. Men i höger varv slänger han ut ytterbogen och spårar inte riktigt. Hm. Funderar på om jag kanske kanske ska ta ut kiropraktorn? Kan vara värt att hon går genom honom lite kanske?


I morgon bitti kommer min världens bästa hovslagar ut kl 10. Hon klarar sig alltid själv - och hon gillar hästen som bara den. Hon är bäst!!! Då blir det vinterpjux på pålle - så kan kan gå stadigt i sin lilla hade!!

Av Biddy - 19 november 2008 23:19


...kolla lite på FB innan jag stängde ned PCn...


Hade fått ett sista (?) grattis av en gammal Scania-kollega som var lite mentor åt mig på inköp. Riktigt stabil kille. Jag blev glad - den var rolig!!

Av Biddy - 19 november 2008 23:14


...för nu är jag trött...


Vet inte vad som har hänt i dag - annat än att jag har klarat mig ett år till tydligen - men antal besökare har fått hicka. Det brukar ligga runt 45 per dag. I dag är det snart över 70....?


Vad har jag gjort?


Och då kan ni väl för fan rösta oxå!!!!!

Av Biddy - 19 november 2008 21:10


  • Fresh pasta (tortellini).
  • Hole cherry tomatoes, machésallad, spring onions, spinach, fresh basil, some more green leaves, spices, sour creme, some more spices - all fried together on low/medium heat - but the creme comes in late off course.

MMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!

Av Biddy - 19 november 2008 20:28


..på tu man hand med min date. Men det är okej. Det är faktiskt nästan helt okej. Jag förstår precis men det är klart det känns lite tomt.


Hade från början tänkt jag skulle träna i dag - men sen kom jag på att - nix - nu ska jag se till att ha lite mysigt. Så jag köpte lite färsk pasta - steker på lite tomater, lök, basilika, bladgrönsaker - ska ha i lite äkta creme fraicha och sen goda kryddor och blanda i hop allt. Mums. Och hälsosamt!! Och det kommer bli matlåda i morgon.


Och samtidigt ska jag kolla läget på mitt cyberspacelife....

Av Biddy - 19 november 2008 09:59


Mitt svarta hål som jag hamnade i i går var delvis - till antagligen rätt stor del - orsakad av min mens. Som jag fick i morse.


Helvete. HATAR mens.


Och sen kan jag återigen säga bye bye till de rätt fasta melonhalvorna på framsidan av min kropp - om några dagar återgår de till att bli mjuka ballonger halvfulla (?) med vatten......

Av Biddy - 19 november 2008 00:00


Nu har jag tröstätit 2 ciabatta med mortadella - och nu är det dags att hitta till kojen.


Om jag har tur så somnar jag oxå.


Och nu kom jag på vilken dag det är i dag (alltså nu). Eller på väg att bli.


Usch.

Av Biddy - 18 november 2008 23:10


I am more of a brunette than ever. With bronze. It is nice.


I am extremely blue and my eyes are sore.


I am annoyed - how can I so easily let all these things get to me?


I am out of sleeping pills.


I am an absolute disaster in my own life. And tomorrow will be worse.... 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards